זכוכיות מתקפלות ונאספות

על דלתות זכוכית מתקפלות או נאספות

דלתות זכוכית מתקפלות או מורכבות הן דלתות זכוכית הניצבות על לוח זכוכית המבוסס על שני הצדדים (תקרה ורצפה) ובפרופיל מתכת באמצע. בשיטה זו הדלת מותקנת בין שני צירים של מסילות – תחתון ועליון. הציר מאפשר להזיז את דלתות הזכוכית מצד לצד וגם לסובב את הדלת על ציר. דלתות זכוכית לאספנות ומתקפלות מעניקות לחלל עיצוב מרשים כשהן יוצרות קיר זכוכית המקיף את החדר. כאשר רוצים לפתוח את החלל, סובבו את דלתות הזכוכית על ציר והחלקו אותן הצידה על המסילה. זה פותח את כל החלל והדלתות מצטמצמות לשטח קטן ליד הקיר בקצה המסילה.

ניתן לעצב דלתות זכוכית אסוף לפי הכיוון הגבוה של הדלת, הרוחב שלה ומנגנוני הצירים העליונים והתחתונים שלה. עיצובים של דלתות זכוכית מתקפלות מותאמים אישית ללקוח. חלק מהלקוחות רוצים דלתות חלקות לחלוטין, אחרים רוצים להוסיף גוון עיצובי שיכסה את הפנים או להוסיף חריטות, זכוכית חלבית אטומה או דבקים. גם בשלב הגימור יש עיצובים לבחירה כמו גימור כרום כסוף מבריק, או שחור וכהה.

פרגוס ישראל מתמחים בעיצוב, תכנון והתקנה של זכוכיות מתקפלות ונאספות ומערכות פונורמיקה

מדובר במערכת מתקפלת בעלת עיצוב פטנט המאפשר חיי שירות ארוכים ונוחות משתמש המתאימה במיוחד לזיגוג מרפסות גבוהות ומרחבי סף רלוונטיים מערכות גלגלים המיועדות לתנועה שקטה. תכנון פרופיל המספק שקיפות מרבית וחזק בו זמנית. מדריך יציאת הפאנל הנסגר אוטומטית עם תנועת הפאנל מאפשר שימוש במגזינים של דגם השירות ניקוז מים יעיל מהמסילה התחתונה. הודות למנגנון הנעילה הכפול על המסילה העליונה והתחתונה, ביטחון משופר. אפשרות הרכבה בכל סוג של חלל עם מכסי פנל זוויתיים, מערכות גלגלים עטורות פרסים קלות להתאמה, פרופיל אסתטי המושך את הטעם המודרני לצד המבנה החזק שלהן תחתונה ומעלה 4 חלקי מערכות גלגלים בסך הכל. פרופילי צד אלומיניום משולבים לחלוטין ומעוצבים באלגנטיות. בידוד מחוזק עם אטמי קיר דופן נוספים. מכסי פנל פוליאמיד אסתטי, שונה, זוויתי ואיכותי, אביזרי מתכת עמידים בפני קורוזיה. אנו מתמחים בהתקנות של דלת הזזה זכוכית למרפסת, כולל דלתות הזזה חשמליות מזכוכית וכן עיצובים אישיים לדלתות מתקפלות למרפסת.